600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG …ÉS A DUCATI

600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG …ÉS A DUCATI

  • Szálláskategória:
  • Utazás módja: Autóbusszal
  • Ellátás: Reggeli
  • Típus: Körutazás
logo

Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello versenypályái, Ducati supermoto

Ami eddig csak a Facebookon, Youtube csatornákon és a celeb világgal összefüggő hírműsorokban láthattunk, az most elérhető közelségbe, testközelből érezhetővé válik! A Forma-1 és az olasz sportautók szerelmeseinek jártuk be az alábbi programunkat, ahol nap mint nap szívet dobogtató érzésben lesz részünk! Nem hétköznapi autókkal lesz dolga annak aki eljön velünk és megtapasztalja a 600-800 lóerő közötti sportautók világát, hangját és az olasz életérzést. Enzo Ferrari, Maserati, Horacio Pagani és a Lamborghini nevek hallatán vér pezsdül az ereinkben. Az egyedi gyártásról és kissorozatban gyártott különleges autóiról ismert Horacio Pagani autó múzeumában ismerkedünk az autók kézigyártású technológiájával. Egyedi üvegszálas karbontechnológiás karosszéria kialakításai mindig elvarázsolnak bennünket. Bolognában mi mást kóstolnánk, mint a bolognai spagettit! A méltán híres imola versenypályáján teszünk egy tiszteletkőrt Ayrton Senna emlékére. Maranelloban a Ferrari kultikus birodalmába kapunk betekintést Az autózás szerelmesei élethű szimulátorokban próbálhatják ki verseny tehetségüket. Modenában sajt és balzsamecet kóstolón veszünk részt ízletes vacsorával egybekötve… És nem végső soron a Lamborghini ékszerű, élekkel teli formatervei mindig az utca fénypontja akárhol járunk. …. és majdnem kifelejtettem …… Ducati!! Ha egy szűk macskaköves olasz utcán valami morajló egyben csattogó hang közelít, akkor az csak egy izzó piros Ducati lehet kétkeréken! Na hozzájuk is bepillantunk! Egyetlen programban mennyi értékes és felejthetetlen pillanat csak Önre vár! Szálljon fel Ön is a Z(s)eppelin fedélzetére és tartson velünk! Gázt adunk!

Időjárás:

booked.net booked.net booked.net

Utasaink véleménye:

Kiemelt ajánlatok

KOPPENHÁGA, MALMÖ ÉS ROSKILDE

4 nap/ 3 éj
290 000 Ft

MILÁNÓ ÉS LOMBARDIA HERCEGI PALOTÁI

4 nap/ 3 éj
184 500 Ft

A SALZKAMMERGUTI TAVAKTÓL A KÖNIGSSEE-IG

4 nap/ 3 éj
121 500 Ft

DUBAI ÉS AZ EGYESÜLT ARAB EMIRÁTUSOK LUXUS ÉLMÉNYEKKEL

7 nap/ 6 éj
465 000 Ft

VELENCE - PADOVA - TREVISO

3 nap/ 2 éj
97 800 Ft

TIROLI KINCSESLÁDA - TELE MEGLEPETÉSEKKEL

4 nap/ 3 éj
134 900 Ft

A PLITVICEI NEMZETI PARK VARÁZSA

3 nap/ 2 éj
83 500 Ft

ORCHIDEÁK KAVALKÁDJA SZLOVÉNIÁBAN

1 nap/ 0 éj
25 600 Ft

Képgaléria | 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG …ÉS A DUCATI

  • ferrari
  • slider

A program tervezett útvonala:

Programleírás - 600 LÓERŐ FELETT A FERRARITÓL A LAMBORGHINIIG …ÉS A DUCATI

1. nap: Szeged–Budapest–Szlovénia–Ferrara-Bologna környéke (930 km)

Elutazás a kora reggeli órákban Szegedről Budapestre. Utazás Szlovénián át (Tornyiszentmiklós határátkelő), Olaszországba. Az országba érkezve első dolgunk megállni egy jóhangulatú olasz autópálya pihenőben, ahol élvezzük az olasz életérzést, elfogyasztunk egy igazi olasz ristretto-t vagy capuccino-t. A délutáni órákban Ferraraba, a vörös színű városba érkezünk és teszünk egy sétát. A híres Este család városában tett sétánk során szembetűnő a városfallal körülvett város nyugalma. Sétánk során útba ejtjük a város katedrálisát, a San Giorgo-t, a Piazza Trento-t és az óratornyot. Hangulatos sétánkat követően az esti órákban érkezünk Bologna környéki szálláshelyünkre, ahol mindvégig szálláshelyünk lesz.

2. nap: Pagani autómúzeum – Imola versenypályája és Ayrton Senna – Ducati motormúzeum és Bologna (150 km)

Reggelit követően az első utunk Horacio Pagani autómúzeumába vezet, ahol az egyedi, kézzel készült üvegszál technolóiás karosszéria gyártás házasítását tanulmányozzuk a nagy teljesítményű motorok összehangolásával. A Pagani múzeumában megcsodálhatjuk a Pagani Zonda Cinque Roadster és Pagani Huayra sportautókat. Az argentin származású Horacio Pagani Múzeumában a tervező életútjának lépéseit követhetjük nyomon. Az 1998-ban alapított vállalat első modellétől a Pagani Zondáig. A fiatal tervező nagyszerű úttörő elképzelését mutatja, hogy a művészetet és a tudományt kéz a kézben alkotja autóit. Leonardo Da Vinci által ihletett filozófia vezérli, amely ma a Pagani Automobili kézműves műhely lelkét képviseli. A Zonda legelső, 1998-ban kelt példányaival együtt megtaláljuk az ikonikus Zonda Cinque, Zonda R és Huayra modelleket is a múzeumban, az egyedülálló modelleket. Pagani életútját és a modelltörténetet megismerve utunk az örömöktől és keserű emlékektől híres Imola versenypályájához vezet. A hírhedt versenypályán a saját autóbuszunkkal teszünk egy kört, majd tiszteletünket rójuk le Ayrton Senna szobra előtt. A boksz utcában lehetőségünk van összemérni kvalitásunkat az élethű szimulátorokon, az új multimédiás központ minden lehetőségét kipróbálni, majd megpihenni. Autóbuszunkkal visszatérünk Bolognába, ahol vár ránk a Ducati motorok világa! A legendák útja a vállalat több mint 90 éves történelmének visszatekintésével forr egybe, amelyet a világ minden táján tett híressé stílusával, teljesítményével és a tökéletességre törekszik. A múzeumban a különböző korokból származó Ducati motorkerékpárok galériáját, a Ducati verseny motorkerékpárokat és a Ducati Moments idővonalát láthatjuk a Társaság történetének mérföldköveivel. A modellek élményével térünk be Bologna óvárosába egy rövid sétára. Bologna a vörös, a művelt és a kövér! A hármas jelzővel ellátott város méltán büszkélkedhet szépségével, számos történelmi épületet csodálhatunk meg itt. A stílusok keveredésével különleges hangulatúak az épületei. Jellemző a sok-sok árkádsor, jellegzetes az ősi városfal és kiemelkedő a két ferdetorony. Bologna vörös, mert tégla épületei és terrakotta színű cseréptetői azzá teszik. Művelt, hiszen a kultúra már századok óta virágzik. A legrégebbi európai egyetem is jött létre a 11.században. Kövérségét pedig gasztronómiájának köszönheti. Ha nem is kövérre, de a városban vacsorázunk, természetesen és stílusosan bolognai spagettivel (fakultatív)! Visszatérünk szálláshelyünkre.

3. nap: Ferrari világa Enzo Ferrarival és a Stanguellini világa Modena balzsamecet kóstolóval (100 km)

Ma napunkat két nagy olasz ikon, a Maserati és a Ferrari öleli körbe! Reggelit követően Maranelloba, a Ferrari fellegvárába igyekszünk, programunk csúcspontjához! Közeledve a Ferrari központja felé, szembetűnő az épületek jellemzően piros megjelenése, a gyár környéki szolgáltatók és boltok piros színei. Megérkeztünk…..minden szegletet átjárja valami erő, valami megmagyarázhatatlan, valami bizsergés… ikonikus olasz versenyistálló ikonikus alakjánál teszünk látogatást, személyesen Enzo Ferrarinál! Maranelloban, a Ferrari szentélyébe érkezve talán nem túlzunk ha azt mondjuk a lélegzetünk is elállt. A szentélybe lépve időrendi sorrendbe nyilak vezetnek bennünket a mennyországba. Korunk meghatározó autóitól egészen az 50-es évek autójáig több modellel is találkozhatunk. A zene, a megvilágítás mind-mind a tökéletességre valamint maximális kidolgozottságra hangolva. Ikonikus sportautók között sétálunk: FF, 458 Speziale, 488 GTO, Ferrari SP1 Monza, California. A hangulatos a teremben csodaszépek az autók, és hirtelenjében azt sem tudjuk melyiket közelítsük meg elsőként közelebbről. A teremben még egy egykori F1-es autó 1990 F1-90 mellett egy 488 Pista Ferrari is ki van állítva…A falon vitrinben Sebastian Vettel viaszból, kormányával, kesztyűjével, bukósisakban cipőjével tűzálló overáljával. A Scuderia Ferrari idei F1-es, SF90H kódjelű autójának megtapogatása, körbejárása után elérkezünk a bajnokok termébe! Csodálatos látvány, csodálatos élmény! A bajnok autók megdöntve sorrendben, elöttük a pilóták, a világbajnoki serlegükkel a vitrinben, eléggé impozáns látványt nyújt. Alberto Ascaritól 1952-től Kimi Raikkonnen 2007-ig tartó VB győzelméig. A vitrinek tartalmazzák még a VB autó kicsinyített mását, illetve a pilóták akkoriban hordott bukósisakját is. A La Ferrari és a legújabb szörnyetegek mellett, újabb szimulátor lehetőség nyílik a számunkra (szabad kapacitás függvényében) az általunk kiválasztott pályán. Az F1-es Ferrari szimulátor drága ugyan, de igazi élmény a múzeumon belül. Elképesztő az F1-es váltó, Valós F1-es vezetési élmény, maga a fülke, maga a kormány és az egész autó! Fékezésnél a biztonsági öv húzódik a vezetőre, a fékezés mértékétől függően, kanyarokban dől a vezetővel együtt az egész autó! Kormányzásnál a falban csapódást érezni lehet….Hatalmas élmény! Szimulátorok, moziszoba és a Ferrari történelem ami még ránk vár a Ferrari szentélyében. Az érzelmi sokkot követően felszabadulva szívunk friss levegőt, egy rövid ebéd elfogyasztása közben dolgozzuk fel az elmúlt órák élményeit. Autóbuszunkra szállunk, hogy Modenába érkezünk, a Maserati gyár bemutatóterméhez, ahol a Maserati család történelmének következő sokkja vár ránk. A 6 fiútestvér közül Alfieri Maserati által 1914-ben alapított gyárhoz később csatlakozott fivérek rendre nyerték az autóversenyeket a saját fejlesztésű motorokkal szerelt versenyautókkal. A Maserati fivérek folyamatosan a továbbfejlesztésen dolgoztak, vettek részt a versenyeken. 1925-ben két Grand Prix autót építettek, 2 l-es motorral. Ezekkel az egykori Diatto motorokkal, amelyek lökettérfogatát 1,5 l-re csökkentették, építették meg az első két "igazi" Maseratit. Alfieri Maserati 1926-ban megnyerte velük a Targa Florio versenyt. Ezzel a sikerrel a Maserati tovább öregbítette hírét, mint versenyautó gyártó. 4-6-8 és 16 hengeres motorokat gyártottak 1088 cm³-től 4995 cm³-es lökettérfogatig. Az 1950-es évek végén a Maserati visszavonult a versenysportból és a hangsúly inkább az utcai autókra helyezte át, amivel az autórajongó közönség járt a legjobban, hiszen olyan legendás modellek készültek, melyek igazai műalkotásoknak számítanak. Modena leghíresebb autógyártói közé tartozik a Stanguellini család, akik generációk óta ápolják ezt a szenvedélyt, hozzájárulva az olasz autók mítoszának megteremtéséhez. A huszadik században Modena volt a legendás autók melegágya, amelyek megírták a világ autózás történetét. A mítosz nyomán látogatunk el a város szívében található kis műhelybe, amely mára múzeummá vált, ahol mintha megállt volna az idő az autózás aranyéveiben. Egy kirándulás a "Csodák udvarába", ahol Vittorio Stanguellini versenyautókat fejlesztett ki, hogy azok villámként zúgjanak a pályán. Meglátogatjuk e különleges világot. Búcsút intünk a Stanguellini család birodalmától és Modena óvárosával ismerkedünk, sétálunk kedvünkre. (Időbeosztásunk és nyitvatartás függvényében Modenában felkeressük Enzo Ferrari egykori házát, ahol szintén található egy Ferrari múzeum.) Az ősi olasz fejedelmi családok városába, Modenába vezet utunk. Láthatjuk a város büszkeségét, az 1099-ből megmaradt Ghirlandinát, melynek harangtornya a velencei Campanile tornyának magasságával vetekszik, a Dómot, a Piazza Grandét, ahol a csodálatos Luciano Pavarotti tenort búcsúztatta az egész világ, majd az Este család modenai palotáját, a Palazzo Ducalét (kívülről). Fakultatív ajánlatunk: a környékre jellemző modenai balzsamecetet kóstolunk olíva bogyó és sajt kíséretében, melyet követően elfogyasztjuk vacsoránkat. Kellemesen jóllakva a „Nagy Tenor” Luciano Pavarotti fenséges hangjával búcsúzunk Modenától.

4. nap: Ferruccio Lamborghini fantasztikus ereje! Hazautazás Szlovénián keresztül Magyarországra (890 km)

Reggeli után egy újabb, egyben programunk utolsó nagy ikonja, a Lamborghini vár ránk! A Modenához közeli gyáróriássá avanzsált Lamborghini lapos gyárkomplexuma csendesen bújik meg az út mentén, azonban ahogy közeledünk, egyre inkább hatalmába kerít a futurisztikus elemek látványa egy-egy modellt látva, miként a gyár mottója is: A jövő kutatása! Az 1916-os születésű Ferruccio Lamborghini azok után alapította meg 1962-ben az Automobili Lamborghinit, hogy összeveszett Enzo Ferrarival. Az eredetileg traktorgyártással foglalkozó Ferruccio javaslatait nem vette jó néven Enzo, így útjaik különváltak, így jött létre a Murcielagóval, azaz bikával fémjelzett márka, amelye egyben az alapító csillagjegye is. Az első modell 1963-ban gördült le a Lamborghini gyártósoráról, az orrmotoros 350 GT, amely megtalálható a kiállított darabok között. Ugyancsak szemre vételezhető a legendás Miura, de nem csak klasszikus darabok hemzsegnek itt, hiszen versenyautók, Forma-1-es járgányok és az új Urus is lencsevégre kapható. A Lamborghini Múzeum műszaki múzeummá vált, ahol a lenyűgöző történelem, a gyártósorok ikonikus modelljei és bemutatói a Lamborghinit a jövőbe vetítő több mint 50 éves innováció történetét mesélik el. A Mudetec múzeum interaktív élményt kínál, köszönhetően az új vezetési szimulátornak, amely felerősíti az izgalmakat és a kiállított járművek felfedezését. A Ferruccio Lamborghini, például a Miura és a Countach géniuszának korai látomásos alkotásaitól a legújabb és exkluzív szuper sportautókig, például a hibrid koncepció Asterion, a kevés kedvezményes Centenario, a Huracán Performante és az Aventador SVJ. A történelmi bejárattól jövőbemutatóan érezzük a Lamborghini erejét! Láthatjuk a V12-es motorblokkoktól a V10-es vonalig a fejlődést. Az Aventadortól a Huracánig. Benzingőzzel és autós élményekkel feltöltődve Udine felé indulunk hazafelé. Útközben még megállunk egy búcsú olasz kávéra, majd Szlovénián (Tornyiszentmiklós határátkelő) keresztülutazunk hazafelé, útközben többszöri pihenőkkel, étkezési lehetőséggel. Érkezés Budapestre a késő esti órákban, továbbutazás Szegedre.

 

Minimális létszám: 35 fő.  Csatlakozási lehetőség: Szeged-Kecskemét-Budapest-Székesfehérvár- (Veszprém) -M7 autópálya útvonalon. Transzfercsatlakozás lehetőségeiről információ a programfüzet elején! A részvételi díj útlemondási biztosítást tartalmaz. Utasbiztosítás (BBP) megkötése utazási feltétel!  

Árinformációk

Utazás módja:
Autóbusszal
Elhelyezés:
Ellátás:
Reggeli
júl. 24.
Részvételi díj:
154.000 HUF (421,81 EUR)
Fakultatív programjaink indulási létszáma a legtöbb programunk esetében min. 20 fő. Amennyiben a fakultatív programra jelentkezők száma nem éri el a 20 főt, abban az esetben irodánk a program megvalósulását nem garantálja!

További információ:

Utazás: autóbusszal
Elhelyezés: 3 éjszaka szálloda***, 2 ágyas tus/wc-s szobában
Ellátás: 3x reggeli


BBP biztosítás: részletek: ITT.
730 Ft/nap/fő (Classic)
950 Ft/nap/fő (Premium BBP)
1200 Ft/nap/fő (Privileg BBP)


Útlemondási biztosítás: az alapár 3%-a. Részletek ITT.
Felhívjuk figyelmét, hogy az útlemondási szolgáltatás kötése nem kötelező, de javasolt! 

Belépők és jegyek tájékoztató árai: 160 EUR
Egyéb helyszínen fizetendő költségek: 15 EUR

A belépők ára tájékoztató jelleggel került feltüntetésre, előzetes tájékoztató nélkül módosulhatnak!
Az árak bizonyos esetekben nem csak a belépőjegyeket, hanem járulékos költségeket is tartalmaznak (adminisztrációs díj, helyi idegenvezető, szervezési költség, csoportbejelentés, transzfer, egyéb költségek, stb.)


 

Minimális létszám: 35 fő

Az előzetesen meghirdetett részvételi díj a fenti minimális utaslétszám esetén érvényes. A részvételi díj nem tartalmazza a létszám felárat. 35 nappal az indulás előtt amennyiben az utaslétszám nem éri el a meghirdetett minimális létszámot, abban az esetben létszám felár fizetendő, melynek mértéke:

*25-34 fő esetén: 12.000 Ft / 33 EUR/fő

Ezen "létszám felár" az előzetesen meghirdetett minimális indulási létszám alatti csoportok esetében kerül csak érvényesítésre az indulást megelőző 35. napon. Természetesen amennyiben a csoport tényleges indulása az előzetesen meghirdetett minimális utaslétszám alapján valósul meg (időközben megrendelések érkeztek az adott utazásra) úgy a befizetett "létszám felár" az utas részére visszafizetésre kerül.
Ezen felár nem tartalmaz árrést, ezen felár megfizetésével nem célunk hasznot képezni irodánknak. Egyetlen célunk van csak, hogy a minimális létszámmal is meg tudjanak valósulni a Z(s)EPPELIN Programok, meg tudjanak valósulni a tervezett utazások és az élmények valóra váljanak!

A részvételi díj tartalmazza:

A részvételi díj tartalmazza:

- utazást korszerű, kényelmes, légkondicionált autóbusszal

- 3 éjszaka jó minőségű szállodai elhelyezést 3* kategóriában, 2 ágyas zuhanyzós / WC-s szobában

- 3x reggelis ellátást

- alap program szerinti programokat és városnézéseket a program szerint

- magyar nyelvű idegenvezetést a programokon

A részvételi díj nem tartalmazza:

A részvételi díj nem tartalmazza:

- az étkezésekhez ital fogyasztást (helyszínen fizetendő)

- fakultatív programon való részvételt

- az alap programon felül teljesítésre kerülő programok költségeit

- belépőjegyek és az audioguide/fülhallgató árát (helyszínen fizetendő)

- idegenforgalmi adót (helyszínen fizetendő)

- kötelező jellegű helyi idegenvezető költségeit

- szervizdíjat / borravalót (igény esetén a helyszínen fizetendő)

- kedvezményes csoportos baleset-betegség-poggyász biztosítást

- minimális induló utaslétszám hiányában a létszám felárat

- valamint az egyéb, a fentiekben nem említett, az utazás során felmerülő költségeket (pl. személyes jellegű kiadásokat)

- útlemondás biztosítást


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

4nap 3éj

Időpontok

154 000 Ft/fő
Garantált indulás!

Kérdése van?

E-mailben vagy telefonon a rendelkezésére állunk minden hétköznap
9-17 óráig

Hasonló ajánlatok:

VELENCE - PADOVA - TREVISO

3 nap/ 2 éj
97 800 Ft

SVÁJC IKONIKUS HEGYEI KÖZÖTT UTAZUNK

5 nap/ 4 éj
225 000 Ft

TAVASZKÖSZÖNTŐ ZAKOPÁNÉBAN ÉS BÁRTFÁN

nap/ éj
0

OLASZORSZÁGI NAGYKÖRUTAZÁS

nap/ éj
0

SÍELÉS ÉS KIRÁNDULÁSOK TIROLBAN

5 nap/ 4 éj
155 500 Ft
Utazás:
Autóbusszal
elhelyezés
Elhelyezés:
Hotel
ellátás
Ellátás:
Reggeli

Időpont
júl. 24.
Időtartam
4 nap/ 3 éj
Utazás módja
Busz
Ár
154 000 Ft
Garantált indulás! Kiscsoportos program!

A "Megrendelés" gombra kattintva az utazás végösszege kalkulálható.
Ha az ajánlatunk elnyeri tetszését, akkor azon a felületen véglegesítheti a foglalást.

Programleírás

Maserati, Pagani, Lamborghini és a Ferrari | Imola és Maranello versenypályái, Ducati supermoto

Ami eddig csak a Facebookon, Youtube csatornákon és a celeb világgal összefüggő hírműsorokban láthattunk, az most elérhető közelségbe, testközelből érezhetővé válik! A Forma-1 és az olasz sportautók szerelmeseinek jártuk be az alábbi programunkat, ahol nap mint nap szívet dobogtató érzésben lesz részünk! Nem hétköznapi autókkal lesz dolga annak aki eljön velünk és megtapasztalja a 600-800 lóerő közötti sportautók világát, hangját és az olasz életérzést. Enzo Ferrari, Maserati, Horacio Pagani és a Lamborghini nevek hallatán vér pezsdül az ereinkben. Az egyedi gyártásról és kissorozatban gyártott különleges autóiról ismert Horacio Pagani autó múzeumában ismerkedünk az autók kézigyártású technológiájával. Egyedi üvegszálas karbontechnológiás karosszéria kialakításai mindig elvarázsolnak bennünket. Bolognában mi mást kóstolnánk, mint a bolognai spagettit! A méltán híres imola versenypályáján teszünk egy tiszteletkőrt Ayrton Senna emlékére. Maranelloban a Ferrari kultikus birodalmába kapunk betekintést Az autózás szerelmesei élethű szimulátorokban próbálhatják ki verseny tehetségüket. Modenában sajt és balzsamecet kóstolón veszünk részt ízletes vacsorával egybekötve… És nem végső soron a Lamborghini ékszerű, élekkel teli formatervei mindig az utca fénypontja akárhol járunk. …. és majdnem kifelejtettem …… Ducati!! Ha egy szűk macskaköves olasz utcán valami morajló egyben csattogó hang közelít, akkor az csak egy izzó piros Ducati lehet kétkeréken! Na hozzájuk is bepillantunk! Egyetlen programban mennyi értékes és felejthetetlen pillanat csak Önre vár! Szálljon fel Ön is a Z(s)eppelin fedélzetére és tartson velünk! Gázt adunk!

Elutazás a kora reggeli órákban Szegedről Budapestre. Utazás Szlovénián át (Tornyiszentmiklós határátkelő), Olaszországba. Az országba érkezve első dolgunk megállni egy jóhangulatú olasz autópálya pihenőben, ahol élvezzük az olasz életérzést, elfogyasztunk egy igazi olasz ristretto-t vagy capuccino-t. A délutáni órákban Ferraraba, a vörös színű városba érkezünk és teszünk egy sétát. A híres Este család városában tett sétánk során szembetűnő a városfallal körülvett város nyugalma. Sétánk során útba ejtjük a város katedrálisát, a San Giorgo-t, a Piazza Trento-t és az óratornyot. Hangulatos sétánkat követően az esti órákban érkezünk Bologna környéki szálláshelyünkre, ahol mindvégig szálláshelyünk lesz.

Reggelit követően az első utunk Horacio Pagani autómúzeumába vezet, ahol az egyedi, kézzel készült üvegszál technolóiás karosszéria gyártás házasítását tanulmányozzuk a nagy teljesítményű motorok összehangolásával. A Pagani múzeumában megcsodálhatjuk a Pagani Zonda Cinque Roadster és Pagani Huayra sportautókat. Az argentin származású Horacio Pagani Múzeumában a tervező életútjának lépéseit követhetjük nyomon. Az 1998-ban alapított vállalat első modellétől a Pagani Zondáig. A fiatal tervező nagyszerű úttörő elképzelését mutatja, hogy a művészetet és a tudományt kéz a kézben alkotja autóit. Leonardo Da Vinci által ihletett filozófia vezérli, amely ma a Pagani Automobili kézműves műhely lelkét képviseli. A Zonda legelső, 1998-ban kelt példányaival együtt megtaláljuk az ikonikus Zonda Cinque, Zonda R és Huayra modelleket is a múzeumban, az egyedülálló modelleket. Pagani életútját és a modelltörténetet megismerve utunk az örömöktől és keserű emlékektől híres Imola versenypályájához vezet. A hírhedt versenypályán a saját autóbuszunkkal teszünk egy kört, majd tiszteletünket rójuk le Ayrton Senna szobra előtt. A boksz utcában lehetőségünk van összemérni kvalitásunkat az élethű szimulátorokon, az új multimédiás központ minden lehetőségét kipróbálni, majd megpihenni. Autóbuszunkkal visszatérünk Bolognába, ahol vár ránk a Ducati motorok világa! A legendák útja a vállalat több mint 90 éves történelmének visszatekintésével forr egybe, amelyet a világ minden táján tett híressé stílusával, teljesítményével és a tökéletességre törekszik. A múzeumban a különböző korokból származó Ducati motorkerékpárok galériáját, a Ducati verseny motorkerékpárokat és a Ducati Moments idővonalát láthatjuk a Társaság történetének mérföldköveivel. A modellek élményével térünk be Bologna óvárosába egy rövid sétára. Bologna a vörös, a művelt és a kövér! A hármas jelzővel ellátott város méltán büszkélkedhet szépségével, számos történelmi épületet csodálhatunk meg itt. A stílusok keveredésével különleges hangulatúak az épületei. Jellemző a sok-sok árkádsor, jellegzetes az ősi városfal és kiemelkedő a két ferdetorony. Bologna vörös, mert tégla épületei és terrakotta színű cseréptetői azzá teszik. Művelt, hiszen a kultúra már századok óta virágzik. A legrégebbi európai egyetem is jött létre a 11.században. Kövérségét pedig gasztronómiájának köszönheti. Ha nem is kövérre, de a városban vacsorázunk, természetesen és stílusosan bolognai spagettivel (fakultatív)! Visszatérünk szálláshelyünkre.

Ma napunkat két nagy olasz ikon, a Maserati és a Ferrari öleli körbe! Reggelit követően Maranelloba, a Ferrari fellegvárába igyekszünk, programunk csúcspontjához! Közeledve a Ferrari központja felé, szembetűnő az épületek jellemzően piros megjelenése, a gyár környéki szolgáltatók és boltok piros színei. Megérkeztünk…..minden szegletet átjárja valami erő, valami megmagyarázhatatlan, valami bizsergés… ikonikus olasz versenyistálló ikonikus alakjánál teszünk látogatást, személyesen Enzo Ferrarinál! Maranelloban, a Ferrari szentélyébe érkezve talán nem túlzunk ha azt mondjuk a lélegzetünk is elállt. A szentélybe lépve időrendi sorrendbe nyilak vezetnek bennünket a mennyországba. Korunk meghatározó autóitól egészen az 50-es évek autójáig több modellel is találkozhatunk. A zene, a megvilágítás mind-mind a tökéletességre valamint maximális kidolgozottságra hangolva. Ikonikus sportautók között sétálunk: FF, 458 Speziale, 488 GTO, Ferrari SP1 Monza, California. A hangulatos a teremben csodaszépek az autók, és hirtelenjében azt sem tudjuk melyiket közelítsük meg elsőként közelebbről. A teremben még egy egykori F1-es autó 1990 F1-90 mellett egy 488 Pista Ferrari is ki van állítva…A falon vitrinben Sebastian Vettel viaszból, kormányával, kesztyűjével, bukósisakban cipőjével tűzálló overáljával. A Scuderia Ferrari idei F1-es, SF90H kódjelű autójának megtapogatása, körbejárása után elérkezünk a bajnokok termébe! Csodálatos látvány, csodálatos élmény! A bajnok autók megdöntve sorrendben, elöttük a pilóták, a világbajnoki serlegükkel a vitrinben, eléggé impozáns látványt nyújt. Alberto Ascaritól 1952-től Kimi Raikkonnen 2007-ig tartó VB győzelméig. A vitrinek tartalmazzák még a VB autó kicsinyített mását, illetve a pilóták akkoriban hordott bukósisakját is. A La Ferrari és a legújabb szörnyetegek mellett, újabb szimulátor lehetőség nyílik a számunkra (szabad kapacitás függvényében) az általunk kiválasztott pályán. Az F1-es Ferrari szimulátor drága ugyan, de igazi élmény a múzeumon belül. Elképesztő az F1-es váltó, Valós F1-es vezetési élmény, maga a fülke, maga a kormány és az egész autó! Fékezésnél a biztonsági öv húzódik a vezetőre, a fékezés mértékétől függően, kanyarokban dől a vezetővel együtt az egész autó! Kormányzásnál a falban csapódást érezni lehet….Hatalmas élmény! Szimulátorok, moziszoba és a Ferrari történelem ami még ránk vár a Ferrari szentélyében. Az érzelmi sokkot követően felszabadulva szívunk friss levegőt, egy rövid ebéd elfogyasztása közben dolgozzuk fel az elmúlt órák élményeit. Autóbuszunkra szállunk, hogy Modenába érkezünk, a Maserati gyár bemutatóterméhez, ahol a Maserati család történelmének következő sokkja vár ránk. A 6 fiútestvér közül Alfieri Maserati által 1914-ben alapított gyárhoz később csatlakozott fivérek rendre nyerték az autóversenyeket a saját fejlesztésű motorokkal szerelt versenyautókkal. A Maserati fivérek folyamatosan a továbbfejlesztésen dolgoztak, vettek részt a versenyeken. 1925-ben két Grand Prix autót építettek, 2 l-es motorral. Ezekkel az egykori Diatto motorokkal, amelyek lökettérfogatát 1,5 l-re csökkentették, építették meg az első két "igazi" Maseratit. Alfieri Maserati 1926-ban megnyerte velük a Targa Florio versenyt. Ezzel a sikerrel a Maserati tovább öregbítette hírét, mint versenyautó gyártó. 4-6-8 és 16 hengeres motorokat gyártottak 1088 cm³-től 4995 cm³-es lökettérfogatig. Az 1950-es évek végén a Maserati visszavonult a versenysportból és a hangsúly inkább az utcai autókra helyezte át, amivel az autórajongó közönség járt a legjobban, hiszen olyan legendás modellek készültek, melyek igazai műalkotásoknak számítanak. Modena leghíresebb autógyártói közé tartozik a Stanguellini család, akik generációk óta ápolják ezt a szenvedélyt, hozzájárulva az olasz autók mítoszának megteremtéséhez. A huszadik században Modena volt a legendás autók melegágya, amelyek megírták a világ autózás történetét. A mítosz nyomán látogatunk el a város szívében található kis műhelybe, amely mára múzeummá vált, ahol mintha megállt volna az idő az autózás aranyéveiben. Egy kirándulás a "Csodák udvarába", ahol Vittorio Stanguellini versenyautókat fejlesztett ki, hogy azok villámként zúgjanak a pályán. Meglátogatjuk e különleges világot. Búcsút intünk a Stanguellini család birodalmától és Modena óvárosával ismerkedünk, sétálunk kedvünkre. (Időbeosztásunk és nyitvatartás függvényében Modenában felkeressük Enzo Ferrari egykori házát, ahol szintén található egy Ferrari múzeum.) Az ősi olasz fejedelmi családok városába, Modenába vezet utunk. Láthatjuk a város büszkeségét, az 1099-ből megmaradt Ghirlandinát, melynek harangtornya a velencei Campanile tornyának magasságával vetekszik, a Dómot, a Piazza Grandét, ahol a csodálatos Luciano Pavarotti tenort búcsúztatta az egész világ, majd az Este család modenai palotáját, a Palazzo Ducalét (kívülről). Fakultatív ajánlatunk: a környékre jellemző modenai balzsamecetet kóstolunk olíva bogyó és sajt kíséretében, melyet követően elfogyasztjuk vacsoránkat. Kellemesen jóllakva a „Nagy Tenor” Luciano Pavarotti fenséges hangjával búcsúzunk Modenától.

Reggeli után egy újabb, egyben programunk utolsó nagy ikonja, a Lamborghini vár ránk! A Modenához közeli gyáróriássá avanzsált Lamborghini lapos gyárkomplexuma csendesen bújik meg az út mentén, azonban ahogy közeledünk, egyre inkább hatalmába kerít a futurisztikus elemek látványa egy-egy modellt látva, miként a gyár mottója is: A jövő kutatása! Az 1916-os születésű Ferruccio Lamborghini azok után alapította meg 1962-ben az Automobili Lamborghinit, hogy összeveszett Enzo Ferrarival. Az eredetileg traktorgyártással foglalkozó Ferruccio javaslatait nem vette jó néven Enzo, így útjaik különváltak, így jött létre a Murcielagóval, azaz bikával fémjelzett márka, amelye egyben az alapító csillagjegye is. Az első modell 1963-ban gördült le a Lamborghini gyártósoráról, az orrmotoros 350 GT, amely megtalálható a kiállított darabok között. Ugyancsak szemre vételezhető a legendás Miura, de nem csak klasszikus darabok hemzsegnek itt, hiszen versenyautók, Forma-1-es járgányok és az új Urus is lencsevégre kapható. A Lamborghini Múzeum műszaki múzeummá vált, ahol a lenyűgöző történelem, a gyártósorok ikonikus modelljei és bemutatói a Lamborghinit a jövőbe vetítő több mint 50 éves innováció történetét mesélik el. A Mudetec múzeum interaktív élményt kínál, köszönhetően az új vezetési szimulátornak, amely felerősíti az izgalmakat és a kiállított járművek felfedezését. A Ferruccio Lamborghini, például a Miura és a Countach géniuszának korai látomásos alkotásaitól a legújabb és exkluzív szuper sportautókig, például a hibrid koncepció Asterion, a kevés kedvezményes Centenario, a Huracán Performante és az Aventador SVJ. A történelmi bejárattól jövőbemutatóan érezzük a Lamborghini erejét! Láthatjuk a V12-es motorblokkoktól a V10-es vonalig a fejlődést. Az Aventadortól a Huracánig. Benzingőzzel és autós élményekkel feltöltődve Udine felé indulunk hazafelé. Útközben még megállunk egy búcsú olasz kávéra, majd Szlovénián (Tornyiszentmiklós határátkelő) keresztülutazunk hazafelé, útközben többszöri pihenőkkel, étkezési lehetőséggel. Érkezés Budapestre a késő esti órákban, továbbutazás Szegedre.

 

Minimális létszám: 35 fő.  Csatlakozási lehetőség: Szeged-Kecskemét-Budapest-Székesfehérvár- (Veszprém) -M7 autópálya útvonalon. Transzfercsatlakozás lehetőségeiről információ a programfüzet elején! A részvételi díj útlemondási biztosítást tartalmaz. Utasbiztosítás (BBP) megkötése utazási feltétel!  

Utazás módja:
Autóbusszal
Elhelyezés:
Ellátás:
Reggeli
júl. 24.
Részvételi díj:
154.000 HUF (421,81 EUR)
Fakultatív programjaink indulási létszáma a legtöbb programunk esetében min. 20 fő. Amennyiben a fakultatív programra jelentkezők száma nem éri el a 20 főt, abban az esetben irodánk a program megvalósulását nem garantálja!

Utazás: autóbusszal
Elhelyezés: 3 éjszaka szálloda***, 2 ágyas tus/wc-s szobában
Ellátás: 3x reggeli


BBP biztosítás: részletek: ITT.
730 Ft/nap/fő (Classic)
950 Ft/nap/fő (Premium BBP)
1200 Ft/nap/fő (Privileg BBP)


Útlemondási biztosítás: az alapár 3%-a. Részletek ITT.
Felhívjuk figyelmét, hogy az útlemondási szolgáltatás kötése nem kötelező, de javasolt! 

Belépők és jegyek tájékoztató árai: 160 EUR
Egyéb helyszínen fizetendő költségek: 15 EUR

A belépők ára tájékoztató jelleggel került feltüntetésre, előzetes tájékoztató nélkül módosulhatnak!
Az árak bizonyos esetekben nem csak a belépőjegyeket, hanem járulékos költségeket is tartalmaznak (adminisztrációs díj, helyi idegenvezető, szervezési költség, csoportbejelentés, transzfer, egyéb költségek, stb.)


 

Minimális létszám: 35 fő

Az előzetesen meghirdetett részvételi díj a fenti minimális utaslétszám esetén érvényes. A részvételi díj nem tartalmazza a létszám felárat. 35 nappal az indulás előtt amennyiben az utaslétszám nem éri el a meghirdetett minimális létszámot, abban az esetben létszám felár fizetendő, melynek mértéke:

*25-34 fő esetén: 12.000 Ft / 33 EUR/fő

Ezen "létszám felár" az előzetesen meghirdetett minimális indulási létszám alatti csoportok esetében kerül csak érvényesítésre az indulást megelőző 35. napon. Természetesen amennyiben a csoport tényleges indulása az előzetesen meghirdetett minimális utaslétszám alapján valósul meg (időközben megrendelések érkeztek az adott utazásra) úgy a befizetett "létszám felár" az utas részére visszafizetésre kerül.
Ezen felár nem tartalmaz árrést, ezen felár megfizetésével nem célunk hasznot képezni irodánknak. Egyetlen célunk van csak, hogy a minimális létszámmal is meg tudjanak valósulni a Z(s)EPPELIN Programok, meg tudjanak valósulni a tervezett utazások és az élmények valóra váljanak!

A részvételi díj tartalmazza:

A részvételi díj tartalmazza:

- utazást korszerű, kényelmes, légkondicionált autóbusszal

- 3 éjszaka jó minőségű szállodai elhelyezést 3* kategóriában, 2 ágyas zuhanyzós / WC-s szobában

- 3x reggelis ellátást

- alap program szerinti programokat és városnézéseket a program szerint

- magyar nyelvű idegenvezetést a programokon

A részvételi díj nem tartalmazza:

A részvételi díj nem tartalmazza:

- az étkezésekhez ital fogyasztást (helyszínen fizetendő)

- fakultatív programon való részvételt

- az alap programon felül teljesítésre kerülő programok költségeit

- belépőjegyek és az audioguide/fülhallgató árát (helyszínen fizetendő)

- idegenforgalmi adót (helyszínen fizetendő)

- kötelező jellegű helyi idegenvezető költségeit

- szervizdíjat / borravalót (igény esetén a helyszínen fizetendő)

- kedvezményes csoportos baleset-betegség-poggyász biztosítást

- minimális induló utaslétszám hiányában a létszám felárat

- valamint az egyéb, a fentiekben nem említett, az utazás során felmerülő költségeket (pl. személyes jellegű kiadásokat)

- útlemondás biztosítást


A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Program tervezett útvonala

VELENCE - PADOVA - TREVISO

3 nap/ 2 éj
97 800 Ft

SVÁJC IKONIKUS HEGYEI KÖZÖTT UTAZUNK

5 nap/ 4 éj
225 000 Ft

TAVASZKÖSZÖNTŐ ZAKOPÁNÉBAN ÉS BÁRTFÁN

nap/ éj
0

OLASZORSZÁGI NAGYKÖRUTAZÁS

nap/ éj
0

SÍELÉS ÉS KIRÁNDULÁSOK TIROLBAN

5 nap/ 4 éj
155 500 Ft

MILÁNÓ ÉS LOMBARDIA HERCEGI PALOTÁI

4 nap/ 3 éj
184 500 Ft

RÓMA REPÜLŐVEL

4 nap/ 3 éj
349 000 Ft