Blog

Találatok 1-20, összesen: 76
Októberben sem kell még lemondani a napsütéses, tengerparti nyaralásokról, délre indulva ugyanis még bőven elég a rövidnadrág, akár keletre, akár nyugatra tartunk. A Zseppelin pihentető utazásai az őszi hónapokban is elérhetők: októberben többek között a görög fővárost és Szicília egyik igazi gyöngyszemét, a Lipari-szigeteket is felfedezzük.
Megjelenés ideje: 2022-09-27 13:45:21
Éles váltással az időjárás is tudatta velünk, hogy beköszöntött az ősz, de nekünk nem kell ilyen gyorsan búcsút inteni a nyárnak és kikapcsolódásnak. A Zseppelin az őszi hónapokra is számos, élményekben gazdag utazást szervez, ezekhez hoztunk egy kis kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-09-27 13:44:45
Ősszel sem kell elbúcsúznunk a napfénytől és a homokos tengerparttól, sőt ilyenkor esik igazán jól kiszakadni néhány napra az egyre hűvösebb hétköznapokból. Szerencsére nem kell a világ másik felére utaznunk ahhoz, hogy szeptemberben és októberben is tudjunk nyaralni. Cikkünkben az őszi, mediterrán utazásokhoz hoztunk kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-08-23 11:48:59
Jane Austen rajongóknak kötelező program a körtúra Dél-Anglia romantikus vidékein, de azok számára is kínálunk izgalmas kirándulási lehetőséget Nagy-Britanniában, akik a mesés Írországot szeretnék felfedezni. Cikkünkben két programajánlót is hoztunk.
Megjelenés ideje: 2022-07-29 14:05:01
Ha a napos, homokos tengerpart helyett idén valami hűvösebbre, titokzatosabbra vágyna, ideje észak felé indulni. Augusztusban Németország, Dánia és Svédország érintésével közel egyhetes hajókirándulásra invitáljuk.
Megjelenés ideje: 2022-07-29 14:04:38
Nincs is jobb a rekkenő nyári hőségben, mint északnyugat felé pillantani és a skóciai hegyek hűvös árnyékáról álmodozni. Szeptemberben ez az álom valósággá is válhat, ugyanis egy hetes repülős kirándulást szervezünk Skóciába.
Megjelenés ideje: 2022-07-22 11:40:44
Az utolsó pillanatot igyekeztünk megvárni, a kedvezőbb feltételek együttállása érdekében, azonban az érezhető nyomás miatt az áraink módosítására kényszerültünk
Megjelenés ideje: 2022-07-15 15:18:40
A járvány óta először van lehetőség arra, hogy szinte minden csoportunkat útnak indítsuk, emellett új utazásokat is szervezünk, így bőven tudnak válogatni azok, akik most tervezik a nyaralást. Cseh- és horvátországi programjainkról készítettünk egy kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-06-24 16:03:05
A nyaralás tervezésénél általában felmerül a kérdés, hogy önállóan utazzunk vagy válasszunk ki egy utazási irodát, és bízzuk rájuk a szervezést? Mindkettő mellett szólhatnak érvek, mi most az utóbbi előnyeit hoztuk el ebben a cikkben.
Megjelenés ideje: 2022-06-02 12:46:40
Miután két évig éltünk együtt a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozásokkal, végre ismét megnyílt előttünk a világ – igaz, a pandémia után sem maradtunk bizonytalanság nélkül, hiszen keleti szomszédainknál sajnálatos események zajlanak - az utazásoknak azonban ez nem szabhat gátat, ezért összegyűjtöttük a legvonzóbb úticélokat a pünkösdi hosszú hétvégére.
Megjelenés ideje: 2022-05-12 10:27:11
Programfüzetünket ITT tudja megrendelni. Többen jelezték, hogy az új kiadványunk egy egyszerűbb, inkább reklámfüzet jellegű mint katalógus megjelenés.... VALÓBAN!  Egyszerűbb, kompakt, energiatakarékos, környezetbarát és nem utolsó sorban költséghatékony a turizmus jelenlegi helyzetében.
Megjelenés ideje: 2022-01-14 14:23:04
Kedves Utasaink, Ismét nagy öröm és büszkeség tötötte el szívünket! Az ÉV Utazási irodája rangos kitüntetés mellett MagyarBrands díjas a Z(s)EPPELIN!
Megjelenés ideje: 2021-11-09 11:38:47
 –
Kiemelt ajánlatok
A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.
Bengt Danielsson
A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el.
Szent Ágoston
A világ nem a könyveidben és térképeidben van, hanem odakint.
Tolkien
Bizonyos, hogy minden igazi utazás értelme a hazajutás, s az ember megkezdi a hazatérést abban a pillanatban, amikor útrakel.
Márai Sándor
A legjobb út nem feltétlenül keletről nyugatra vagy a hegy lábától a csúcsra, hanem szívtől szívig vezet. Utazás közben lelünk rá a hangunkra.
Jeremy Collins
Legyenek útjaid hepehupásak, kanyargósak, elhagyatottak és veszélyesek, de vezessenek el a legnagyobb csodákhoz. Hegyeid nyújtózzanak fel a fellegek fölé.
Edward Abbey
A zarándok olyan utazó, akinek az úti célja szellemi-spirituális.
Holly Goldberg Sloan
Az utazás az én drogom. A függőséget csak kezelni lehet, kigyógyulni belőle sosem!