Blog

Találatok 1-20, összesen: 84
A farsangi időszakban jelmezekkel, zenés-táncos ünnepségekkel búcsúzunk a téltől és üdvözöljük a tavaszt. Az ebből az alkalomból rendezett karneválok számos helyszínen igazi turistalátványosságnak számítanak, nem véletlenül. Cikkünkben a legizgalmasabb karneváli programokat mutatjuk be Velencében, Máltán más csodás helyeken.
Megjelenés ideje: 2023-01-19 11:00:10
Kedves Utasaink és Leendő utasaink! A szerelmesek, a romantika, a lagunák városa télen- nyáron vonzza a turistákat! Ennek mi az oka? Ezt egyszer látni kell és meg kell róla győződni.
Megjelenés ideje: 2022-12-21 11:12:58
Kedves Utasaink és leendő Utastársak! A Rijekai karnevál nemcsak Európa egyik legelismertebb és legnagyobb karneválja, hanem a világ egyik legfényesebb ünnepe! A fiumei karnevál állítólag Európa tíz legjobb eseménye közé tartozik. A Rijeka Karnevál még a világtérképen is felkerült, a Sunday Times a világ 24 legegzotikusabb eseménye közé sorolta.
Megjelenés ideje: 2022-12-19 12:52:08
Örülhetnek a téli sportok szerelmesei, ugyanis végre elkezdődött a síszezon! Ha Ön is alig várja, hogy felcsatolhassa a síléceket, tudunk izgalmas programot ajánlani. Jövő év elejére Ausztriába tervezünk síeléssel egybekötött kirándulást, ehhez hoztunk egy kis kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-11-23 12:26:29
Egy fergeteges partira vágyna szilveszter éjjel vagy csendesen, barátok közt búcsúzna inkább az óévtől? Akárhogyan is dönt, egy biztos: ha utazással kezdi az újévet, felejthetetlen élményben lesz része.
Megjelenés ideje: 2022-11-15 12:11:57
Egyre többen döntenek úgy, hogy az ünnepekkel járó vendégvárást, rokonlátogatást és sütés-főzést inkább egy utazásra cserélik, és a karácsonyt inkább külföldön töltik el. Ünnepi utazásokat a Zseppelin kínálatában is bőven találhatunk, ebből hoztunk ízelítőt.
Megjelenés ideje: 2022-11-08 15:05:28
Az adventi időszak az egyik kedvencünk minden évben, ami nem is csoda, hiszen a karácsonyt megelőző hetekben az ünnepi hangulat egész Európát körbejárja. Csodás adventi vásárokat találhatunk számos országban, és bár az ünnep szinte mindenhol ugyanazt jelképezi, az arra való készülődés mégis más és más – érdemes hát annyit magunkba szívni az ünnepi hangulatból, amennyit csak lehet. Ebben a Zseppelin biztosan tud segíteni.
Megjelenés ideje: 2022-11-03 11:33:35
Októberben sem kell még lemondani a napsütéses, tengerparti nyaralásokról, délre indulva ugyanis még bőven elég a rövidnadrág, akár keletre, akár nyugatra tartunk. A Zseppelin pihentető utazásai az őszi hónapokban is elérhetők: októberben többek között a görög fővárost és Szicília egyik igazi gyöngyszemét, a Lipari-szigeteket is felfedezzük.
Megjelenés ideje: 2022-09-27 13:45:21
Éles váltással az időjárás is tudatta velünk, hogy beköszöntött az ősz, de nekünk nem kell ilyen gyorsan búcsút inteni a nyárnak és kikapcsolódásnak. A Zseppelin az őszi hónapokra is számos, élményekben gazdag utazást szervez, ezekhez hoztunk egy kis kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-09-27 13:44:45
Ősszel sem kell elbúcsúznunk a napfénytől és a homokos tengerparttól, sőt ilyenkor esik igazán jól kiszakadni néhány napra az egyre hűvösebb hétköznapokból. Szerencsére nem kell a világ másik felére utaznunk ahhoz, hogy szeptemberben és októberben is tudjunk nyaralni. Cikkünkben az őszi, mediterrán utazásokhoz hoztunk kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-08-23 11:48:59
Jane Austen rajongóknak kötelező program a körtúra Dél-Anglia romantikus vidékein, de azok számára is kínálunk izgalmas kirándulási lehetőséget Nagy-Britanniában, akik a mesés Írországot szeretnék felfedezni. Cikkünkben két programajánlót is hoztunk.
Megjelenés ideje: 2022-07-29 14:05:01
Ha a napos, homokos tengerpart helyett idén valami hűvösebbre, titokzatosabbra vágyna, ideje észak felé indulni. Augusztusban Németország, Dánia és Svédország érintésével közel egyhetes hajókirándulásra invitáljuk.
Megjelenés ideje: 2022-07-29 14:04:38
Nincs is jobb a rekkenő nyári hőségben, mint északnyugat felé pillantani és a skóciai hegyek hűvös árnyékáról álmodozni. Szeptemberben ez az álom valósággá is válhat, ugyanis egy hetes repülős kirándulást szervezünk Skóciába.
Megjelenés ideje: 2022-07-22 11:40:44
Az utolsó pillanatot igyekeztünk megvárni, a kedvezőbb feltételek együttállása érdekében, azonban az érezhető nyomás miatt az áraink módosítására kényszerültünk
Megjelenés ideje: 2022-07-15 15:18:40
A járvány óta először van lehetőség arra, hogy szinte minden csoportunkat útnak indítsuk, emellett új utazásokat is szervezünk, így bőven tudnak válogatni azok, akik most tervezik a nyaralást. Cseh- és horvátországi programjainkról készítettünk egy kedvcsinálót.
Megjelenés ideje: 2022-06-24 16:03:05
A nyaralás tervezésénél általában felmerül a kérdés, hogy önállóan utazzunk vagy válasszunk ki egy utazási irodát, és bízzuk rájuk a szervezést? Mindkettő mellett szólhatnak érvek, mi most az utóbbi előnyeit hoztuk el ebben a cikkben.
Megjelenés ideje: 2022-06-02 12:46:40
Miután két évig éltünk együtt a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozásokkal, végre ismét megnyílt előttünk a világ – igaz, a pandémia után sem maradtunk bizonytalanság nélkül, hiszen keleti szomszédainknál sajnálatos események zajlanak - az utazásoknak azonban ez nem szabhat gátat, ezért összegyűjtöttük a legvonzóbb úticélokat a pünkösdi hosszú hétvégére.
Megjelenés ideje: 2022-05-12 10:27:11
 –
Kiemelt ajánlatok
A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az előítéleteket.
Bengt Danielsson
A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el.
Szent Ágoston
A világ nem a könyveidben és térképeidben van, hanem odakint.
Tolkien
Bizonyos, hogy minden igazi utazás értelme a hazajutás, s az ember megkezdi a hazatérést abban a pillanatban, amikor útrakel.
Márai Sándor
A legjobb út nem feltétlenül keletről nyugatra vagy a hegy lábától a csúcsra, hanem szívtől szívig vezet. Utazás közben lelünk rá a hangunkra.
Jeremy Collins
Legyenek útjaid hepehupásak, kanyargósak, elhagyatottak és veszélyesek, de vezessenek el a legnagyobb csodákhoz. Hegyeid nyújtózzanak fel a fellegek fölé.
Edward Abbey
A zarándok olyan utazó, akinek az úti célja szellemi-spirituális.
Holly Goldberg Sloan
Az utazás az én drogom. A függőséget csak kezelni lehet, kigyógyulni belőle sosem!