A Z(s)EPPELIN Utazási Iroda által meghirdetett programokra közvetlenül jelentkezhet irodáinknál akár Magyarországon, akár a világ bármely részén lakik. (Utazásaink alatt az idegenvezetés magyar nyelven történik.)

Hogyan jelentkezhet útjainkra?

- on-line megrendeléssel, a kiválasztott programnál a megrendelés fülre kattintva
- e-mail üzenettel, az e-mail fülre kattintva az előugró levélpapíron (zseppelin@zseppelin.hu; utazas@zseppelin.hu)
- telefonon, a (+36) 62/ 426-084* központi telefonszámunkon,
- személyesen vagy postai levélben Szegeden (6722. Szeged, Petőfi Sándor sgt. 18.),
- partnereinknél, az ország  több száz utazási irodájában.
 
Akár on-line rendeli meg utazását, akár más - nem személyes látogatásával járó – módon, kérjük, feltétlenül olvassa el az alábbi tájékoztatót és érvényes utazási szerződésünket. A szerződés szövegét honlapunkról WORD formátumban kinyomtathatja.
 

Általános foglalási és fizetési tájékoztató

- Megrendelésének beérkezését követően a szabad férőhelyektől függően a legrövidebb időn belül faxon, e-mail-en vagy postai úton visszaigazoljuk megrendelésének opciós elfogadását. 
(PDF formátum olvasásához itt tölthető le az ingyenes Acrobat Reader PDF olvasóprogram:Acrobat Reader letöltés)
A telefonon, szóban történő szabad hely egyeztetés esetén az opciósan lefoglalt utazását legkésőbb 72 óráig tudjuk Önnek fenntartani (egyeztetés alapján)!    
Amennyiben foglalását írásban (faxon, mailen vagy honlapunkon keresztül on-line foglalásként) küldi el irodánknak, abban az esetben megrendelését 72 órán belül írásban igazoljuk vissza a megrendelő által megadott elérhetőségeken. Ezen megrendelés visszaigazolásunkon tüntetjük fel a foglalás minden részletét, a fizetési (előleg, hátralék) határidőket. Ezen megadott határidők alapján Ön az előleg (általában a felárak és fakultatív költségekkel megemelt összes részvételi díj 40%-a, az indulást megelőző 35 napon belül 100%-a) összegét bármely UNICREDIT BANK HUNGARY ZRT. fióknál számlaszámunkra hivatkozva (10918001-00000072-62810004) térítésmentesen befizetheti. Kérjük, a befizető egyértelmű azonosíthatósága érdekében az átutalási megbízásra írja rá a nevét és a lefoglalt utazás megnevezését!  A Reiffeisen Bank-nál történő befizetése on-line rendszerünkben 1-2 órán belül megjelenik. Amennyiben megrendelésétől számított 72 órán belül befizetését a bank nem igazolja, úgy az utazáson való részvételét nem tudjuk garantáltan biztosítani.
A UNICREDIT BANK HUNGARY ZRT. fióklistáját megtalálja a  www.unicreditbank.hu címen. (Ha befizetését más bankfióknál vagy postán teljesíti, úgy befizetéséről sajnos csak 1-2 napon belül értesülünk, ezt kérjük, vegye figyelembe.)
- Amennyiben utazását on-line, e-mailben, levélben vagy telefonon rendelte meg irodánknál, az utazáshoz szükséges dokumentumokat a teljes részvételi díj + kapcsolódó felárak befizetése után tudjuk megküldeni Önnek az utazást megelőző 7-10 napon belül.
 

Átutalás külföldről

Az átutalási megbízás kedvezményezettje (Beneficiary) a Z(s)EPPELIN Utazási Iroda H-6722. Szeged, Petőfi Sándor sgt. 18.
Bankunk neve (Beneficiarys bank): UNICREDIT BANK HUNGARY ZRT. 1054. Budapest, Szabadság tér 5-6.
Nemzetközi számlaszámunk (Beneficiarys IBAN: HU38 1091 8001 0000 0072 6281 0004
Jogcím (Title): utazási szolgáltatás (travel services)
Kérjük, vegye figyelembe, hogy külföldről történő átutalásnál bankunk (DIT BANK HUNGARY ZRT.) napi valutavételi árfolyamán számítjuk a fizetendő költségeket.
 

On-line megrendelés

- A főoldalon vagy a kiválasztott programlapon a megrendelés fülre kattintva előugró űrlapot értelemszerűen töltse ki.  Szervezett utazásoknál (körutazások, városlátogatások) a legördülő menüből a konkrét indulási időpontot válassza ki. Megrendelése után az Ön tájékoztatása érdekében szükség lehet közvetlen elérésére, ezért kérjük, hogy a megrendelésen e-mail címét és telefonszámát is figyelmesen kitöltve adja meg. 
Megrendelése után az Ön tájékoztatása érdekében szükség lehet közvetlen elérésére, ezért kérjük, hogy a megrendelésen e-mail címét és telefonszámát is figyelmesen kitöltve adja meg. (Adatait bizalmasan kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk ki, kizárólag utazási információk megküldésére használjuk.)
- A megrendelés elküldése előtt kérjük, olvassa el utazási szerződésünket. A jelentkezés lap elküldésével Ön megrendelte az utat, ezzel elfogadta utazási feltételeinket, így az esetleges lemondási feltételek azonosak az utazási szerződésünkben foglaltakkal.
- Megrendelésének visszaigazolása az általános tájékoztató fejezetben (Ç) leírtak szerint történik.
Szervezett körutazásnál on-line megrendelés esetén az autóbusz általunk kiállított utaslistája és a kiadott részvételi jegy alapján vesz részt az utazáson. Ezeket felszállásnál egyeztetjük utasainkkal.
Repülős utazásnál repülőjegyét és biztosítását többnyire a repülőtéren, indulás előtt adjuk át Önnek.
Egyéb programokhoz (színház, koncert, futball ...) a belépőjegyeket általában levélben küldjük meg, vagy az eseti megbeszélés szerinti módon adjuk át.
 

Megrendelés e-mail-en, telefonon, levélben

- Csupán nevét és lakcímét (postacímét) kell megadnia megrendelése mellé és mi elküldjük Önnek utazási szerződésünket, a megrendelőlapot és egy befizetési csekket. Amennyiben egy útra jelentkezni szeretne, postai úton irodánk címére vissza kell juttatnia az aláírt utazási szerződés, az értelemszerűen és olvashatóan kitöltött és aláírt megrendelőlap eredeti példányait, valamint a részvételi díj / díjelőleg befizetéséről szóló csekk feladóvevényét. (A díjelőleg mértéke általában a felárak és fakultatív költségekkel megemelt részvételi díj 40%-a, az indulást megelőző 35 napon belül 100%-a.)
- Jelentkezése akkor tekintendő véglegesen elfogadottnak, ha az Ön által aláírt utazási szerződést és megrendelőlapot irodánk ellenjegyezve visszaküldte és a befizetett részvételi díj / díjelőleg irodánk bankszámlájára beérkezett.  
 
Ha megrendelésével kapcsolatban, vagy megrendelését követően bármilyen információra lenne szüksége, hívja munkatársainkat, készséggel válaszolnak kérdéseire. (Tel.: 62/ 426-084*)

(Amennyiben az adott úton már nincs szabad hely, csupán opciós foglalásként tudjuk elfogadni megrendelését. Végleges megrendelésnek csak abban az esetben tudjuk átminősíteni, ha lemondás során megüresedett helyre értesítésünk alapján Ön megrendelését haladéktalanul írásban megerősíti.)